Service

Rijnders Optiek vindt service één van de belangrijkste speerpunten. Het gaat dan niet alleen om garantie geven op onze artikelen en reclamaties zo goed mogelijk afhandelen, maar ook het bieden van diverse diensten. Denk bijvoorbeeld aan reparaties. We doen er alles aan zo veel mogelijk voor u te kunnen betekenen op het gebied van service.

Wist u dat u bij ons..

Service bij aankoop van een bril

Service staat bij ons hoog in het vaandel. Dit is natuurlijk een breed begrip, maar een lekkere kop koffie, bril aan huis af leveren of afpassen aan huis, 1jaar extra garantie, afspraak buiten openingstijden in de ochtend of avond, het is allemaal mogelijk. Natuurlijk zijn de bril schoonmaken, nieuwe neuspads, reviseren en rechtzetten ook service.

Andere service handelingen

Wij hebben op onze merkglazen* ook een verzekering, waarbij de glazen verzekerd zijn tegen breuk en schade. Het montuur kan vaak ook worden meeverzekerd. Daarnaast is er ook een langjarige reparatie service waarbij een reparatie van een bril weer terugvergoed wordt bij aanschaf van een nieuwe bril.

De service van Rijnders Optiek

Zoals u ziet is service bij ons een breed begrip. Naast het adviseren willen wij u op zo veel mogelijk aspecten service bieden. Wij zien u graag in onze winkel en willen u daar waar het mogelijk is met alle plezier van dienst zijn!

We gebruiken cookies om er voor te zorgen dat onze website zo goed mogelijk werkt. Meer info

Garantie

Iedere fabrikant geeft 1 jaar garantie op montuur of glazen. Bij ONS is dat anders. Rijnders optiek geeft op de merkglazen van Rodenstock 3 jaar garantie* en nog veel meer. Op al onze monturen geven wij 2 jaar garantie*

Persoonlijke oogzorg, aandacht en service.

Rijnders Optiek